Mount Power odprysk na przedniej szybie Strona startowa Ursus 1634 Kanada wiza SAGEM D80C
 

w wiezieniach tyle nie siedza co wy w internecie :P

Temat: odprysk
Witajcie. już po kupnie auta i sciagnieciu z niemiec zauwazylem po stronie pasażera na wysokości oczu odprysk na przedniej szybie wielkości mniej wiecej ziarnka grochu.Slyszeliscie moze co mozna z tym zrobic?szyba poki co nie peka, ale...
Źródło: forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=46



Temat: [R 420 SDI] odpryski na szybie
spotkala mnie przykra sprawa... na autostradzie byl wypadek i jechalem zewnetrznym pasem i sypnelo mi spod kola goscia przedemna zwirem z pobocza i mam 4 odpryski na przedniej szybie z czego 3 na krawedziach a jeden na srodku szyby... zaloba... moze ktos sie orientuje w jakiej cenie dostane przednia szybe do rover'a 420 SDi 98' .... bo cos mi sie wydaje ze to przegladu w Polsce nie przejdzie.... 2 dni i juz musialo sie cos stac... to sie nazywa miec pecha... jeszcze bede probowal sie dowiadywac czy moze dostac jakies odszkodowanie od zarzadu autostrad ale powatpiewam... maly offtopik, moze ktos wie...
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=17881


Temat: Jak ten Grandzik
...we Frankfucie jest taka mijanka. Tiry, deszcz, wąsko, paliwo się kończy... Jadę spokojnie 60km/h... Nagle kątem oka zobaczyłem jak coś się poderwało z mijanego właśnie Tira. Uchyliłem się odruchowo - łubudubu.... Pięknie, ****... pięknie. Na najbliższej stacji benzynowej okazało się, że : patrząc na maskę od przodu, jakieś 5-8 cm na lewo od napisu jest wgniot wielkości kciuka. Dwie głębokie rysy na masce po prawej stronie, i odprysk na przedniej szybie. Gdyby mój teść, który jechał za mną BMW przyjął taką serię, to myślę, że nie byłoby ani szyby ani lampy. Lakiernik wydłubał mi trochę ten wgniot, a ja zaprawką nieco zabezpieczyłem. Ale i tak będę musiał pomalować maskę, bo mimo iż tego nie widzę, jest to takie czujne miejsce, i w ogóle koło napisu.... ech... Trochę się rozpisałem... Generalnie auta z zachodu - TAK. Osobiście ja już...
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=18682


Temat: MOT
Poprzednio jak bylem moim starym samochodem (z 1997 roku) to trwalo to 1/3 tego co teraz. Pojehalem tam doslownie na "krzywy ryj" -lyse opony z tylu (dobre dalem do przodu) -tylne zawieszenie stuki ze radia nie bylo slychac -silnik rzygal olejem -swiatlo przenie lewe nie swiecilo (zarowke dalem na prawa strone- od srodka jezdni) -tylne pasy nie dzialaly - odprysk na przedniej szybie I co ??? Koles na odchodne powiedzial jedynie "te oponny z tylu to by trzeba wymienic bo nstepnym razem nie przejdzie" I o co tu chodzi wlasciwie ?
Źródło: lisburnimy.info/viewtopic.php?t=26


Temat: [all] autoglass repair - ktos kozystal?
...byłem raz w auto-glass i mnie pogonili ze nie wstawiają szyb (miałem wybitą szybe po kradziezy, wyczesciłem całą powierzchnie w aucie z kleju i była gotowa tylko do wklejenia, a mimo wszystko mi nie wstawili), wiec pojechałem tutaj www.autowindscreens.co.uk/ 30 min czekałem na wyschniecie kleju/silikonu i długa. misiek napisał ja w RAC reklamowalem szybe 5 razy :/ i do dzis nie jest rewelka DrMaksiu napisał W poprzednim A6 latali mi odprysk na przedniej szybie.30 min i po bolu.Zadnego sladu.W obecnej tez musze odprysk zalatac bo mnie irytuje.Ubezpieczenie mam full comp wiec taka robota jest za free. Pzdr Maciek DajmlerPL napisał Mi wymieniał autoglass przednią szybę 2-3 miesiące temu i zrobili to chyba dobrze. Narazie jest ok, nic nie uszkodzili, woda sie nie leje do środka. Szybe i wnętrze wyczyścili, naklejke do taksu nową wlepili. Przyjechali do mnie do domu....
Źródło: autka.biz/viewtopic.php?t=236


Temat: odprysk na szybie
potrzebuje zreperowac odprysk na przedniej szybie auta , za wszelkie info dzieki
Źródło: polnews.co.uk/forum/viewtopic.php?t=11576


Temat: Szyby
czesc witam wszystkich! mam pytanko bo mam odprysk na przedniej szybie okolo 1 cm.i wlasnie nie wiem czy mam ja wymieniac czy kupic nowa?a jak kupic to ile kosztuje?moze jakas reaktywacja dla tej szybki! prosze o pomoc w tej kwesti!thank you
Źródło: avensis.info/viewtopic.php?t=1832


Temat: Prośba do kogoś z Głogowa (np Brt :) )
...- wymieniony napinacz paska wieloklinowego w osowej sieni - wg słów właściciela robiony był też rozrząd - klima jest sprawna - działa bez zastrzeżen - auto nie kopci - biegi wchodzą gładko i drążek nie hałasuje i nie ma luzów - wnętrze OK, jak w 10 letnim aucie - kierownica ma założoną nakdładkę skórzaną, nie wiem czy z powodu przetarć czy ot tak po prostu. Jesli jest przetarta to oddałbym ją do obszycia po prostu - jest odprysk na przedniej szybie. Właściciel mówił, ze było to jakoś zabezpieczane. Warto by było jednak to lepiej zakleić lub podjechać do zakładu od szyb i dowiedzieć się czy szyba nie musi być wymieniona. - auto na alusach w stanie normalnym, oponom się nie przyjrzałem, zimówek na zmianę nie ma. - akumulator Bosch silver jeszcze po poprzednim właścicielu - są papiery po zakupie - obecny właściciel ma to auto 2 lata - widywałem je nie...
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=28730


Temat: Megane Coupe z ogłoszeń - te które doradzamy i odradzamy
...silniczek krokowy No to teraz zapraszam do wnętrza: -drzwi kierowcy: brak zaślepek od środka -nie działa sterowanie lusterek -z 4ech elektrycznych szyb działa tylko jedna -urwany uchwyt do regulacji wysokości pasów -podsufitka prana szczotką ryżową, bo się zmecholiła jak sweter babci -schowek w tylnej kanapie zmasakrowany -plastiki przy szybach z tyłu odpadają -spuchnięte uszczelki szyb w drzwiach od wewnętrznej strony - odprysk na przedniej szybie -kostki między drzwiami a progiem założone w bliżej mi nieznany sposób -fotele latają przód tył (oparcia mają duży luz) -opony te dodatkowe niby na jeden sezon, myślę że co najmniej starczą na dojazd do najbliższej wulkanizacji -podłogi z tyłu nie sprawdziłem bo były zapakowane koła -po jazdach próbnych okazało się że auto nie jedzie tak jak powinno, jest konkretnie zamulone -wydech do...
Źródło: forum.meganecoupe.pl/viewtopic.php?t=4796


Temat: Pęknięta szyba przednia
Kiedyś miałem taki przypadek. Baaardzo długo jeździłem z odpryskiem na przedniej szybie w Astrze. Pewnego dnia byłem na działce, padał deszcz więc schowałem się pod okapem szopy jakieś 40m od auta. Z takiej odległości słyszałem jak szyba pęka. Choć pajęczynkę w lewym dolnym narożniku zauważylem dopiero następnego dnia rano. Pęknięcie spowodowała korozja słupka. Po 7 latach od nieudolnego wklejenia szyby. Po prostu klej w jednym miejscu nie miał się już czego trzymać, auto było mniej...
Źródło: daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1633


Temat: Kupno Del Sol - pomóżcie.
...miało delikatne luzy. 4. Prawy przedni błotnik źle spasowany pewnie walona ale podłużnice proste (z tego co na moje i kolegi oko zauważyliśmy), lampy wymienione na nowe. 5. Solka z przodu tak obniżona że co większą dziurę tarłem częścią od osłony silnika a raczej tą do czego się tą osłonę montuje bo osłony brak. 6. Uszczelki od drzwi, szyb do wymiany (może ktoś wie jaki jest koszt takich uszczelek włącznie z tymi od dachu?). 7. Odprysk na przedniej szybie. 8. Solka nie ma 160tyś tylko 170. Jak myślicie ile trzeba by włożyć żeby pojechać tym autkiem?
Źródło: honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=30721


Temat: PUMA
Prezentuje się nieźle. Po pierwszym rzucie oka wyłapano następujące drobne usterki: - brak anteny - brak bezpiecznika zasilania w kabinie (czarna dziura) - prawdopodobnie drobne odpryski na przedniej szybie - uszczelka od szyby kierowcy do wymiany - brak zaślepek na śruby wycieraczek - radio kaseciak Autor zdjęć wstydzi się silnika. Plusy: - nie widać rdzy na nadkolach - ładna tapicerka - dobre opony Tyle z mojej strony, wyłapane na szybko.
Źródło: klubpumy.pl/viewtopic.php?t=5472


Temat: [S] Kia Carnival 2002
...jest do sprzedania to dolna granica przedzia?u ceny gie?dowej. Poni?ej lista spostrze?e? mechaników: Kia Carnival 2.9 Turbodiesel Rok produkcji: 2002 Data I rejestracji: 04.04.2002 Przebieg: ok. 165 tys. km Zawieszenie: przód 68% i 61%, ty? 29% i 31% Brak oznak napraw powypadkowych Wyciek z pompy wspomagania Nie ustawiona zbie?no?? Opony przednie nadaj?ce si? do wymiany Porysowany przedni zderzak P?cherze rdzy na dole drzwi Odprysk na przedniej szybie Urwane zamkni?cie od popielniczki Brak pod?wietlenia tablicy rejestracyjnej http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3125770 Edit: Sprzedana.
Źródło: mpwr.pl/forum/viewtopic.php?t=8251


Temat: Jakość szyby czołowej w Suzuki
moze ja cos dorzuce do tematu i prosze o rade ,suzi mam okolo 4 miesiecy i jestem zalamany mam juz okolo 4 odpryskow na przedniej szybie jedne wieksze drugie mniejsze jezdze tylko po miescie i nigdy nie mialem tak zniszczonej szyby przedniej po tak krotkiej jezdzie w innych autach.pytanie czy bawic sie w renowacje szyby czy dobic ja i wymienic ja (koszt renowcji ok130zl) ale nie ma gwarancji ze w innych miejscach nie pokaża sie odpryski
Źródło: klubsuzuki.pl/viewtopic.php?t=3173


Temat: pochwalcie sie co i za ile
Model : Fiat Seicento Brush 1.1 MPI Rok produkcji : 2002 Przebieg : 112 000 przebieg teraz : 114 800 Dodatkowo : instalacja LPG, elektryczne szyby Data zakupu : 05.2008r Cena zakupu : 8 000 Wady widoczne : odprysk na przedniej szybie, chodnica do wymiany, zajeżdżone wahacze+tarcze+klocki (wada syszalna i odczuwalna przy jeździe próbnej) Co do niego dolożylam: alarm, domykanie szyb, centralny zamek
Źródło: seicento.pl/viewtopic.php?t=2684


Temat: [WJ] Zna może ktos ten samochód ?
Byłem i widziałem. No to jedziemy. Kluczykowanie ok.Klima 16,52 ,skasować da radę 52,po następnym uruchomieniu silnika pojawia się.16 jest cały czas.Na 99% robione drzwi kierowcy,brak naklejek nawet tej schowanej holograficznej z Vin-em.Widać że była odkręcana tylna klapa(ślady na śrubach).Lewy tylny błotnik też raczej robiony(widać że lampa tylna jakoś nie pasuje).Dwa odpryski na przedniej szybie.Schowek w podłokietniku -rozwalony zamek(lata góra-dół).Reduktor załącza się z wielki bólem. Albo mało używany albo mało oleju.Ciśnienie oleju w silniku troszkę ponad połowę skali.Co dziwne to brak filtra powietrza(trzeba przyznać że ładniej gada )Są osłony reduktora i drążków.Opony tak na oko 60%.Podgrzewanie foteli działa.Wsteczne lusterko w środku się przyciemnia,zewnętrzne już...
Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=13404


Temat: WQUWIENIE!!!!!!!
odprysk na przedniej szybie dzisiaj DK 88 z Gliwic by to wszystko szlak trafił te nasze drogi
Źródło: forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=13626


Temat: [Nexia] Wymiana przedniej szyby.
Witam. Nie miła sytuacja, mój błąd i teraz mam problem. Od dłuższego czasu miałem 2 odpryski na przedniej szybie aż wczoraj szyba mi pękła i pęka nadal. Mam już to pęknięcie przez całą szybę po przekątnej, pilnie szukam nowej/używanej szyby i zamierzam ją własnoręcznie wstawić. Nie mam niestety wiedzy na temat szyb. Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie jak to porządnie zrobić, począwszy od zdemontowanej starej pękniętej szyby, do znakomitego uszczelnienia jej. Znalazłem jeden temat, ale piszą tylko że timer,...
Źródło: daewooforum.pl/viewtopic.php?t=20764


Temat: Szyby samochodowe - JAAN Automotive Glass Sp. z o.o.
Witam, Jak niektórzy wiedzą miałem w pasku 2 niewielkie odpryski na przedniej szybie. Występowały po stronie pasażera, więc niby absolutnie mi w niczym nie przeszkadzały - ale ogólnie mnie denerwowały. Postanowiłem, że wymienię szybę na nową... Widziałem w prasie, necie itp. ogłoszenia o naprawach szyb samochodowych, ale nie byłem do końca przekonany. Gdy moje odpryski zaczęły zamieniać się w pęknięcia - postanowiłem zaryzykować i skorzystałem z usługi "naprawienia...
Źródło: klubpumy.pl/viewtopic.php?t=4329


Temat: Przednia szyba
Hejka wszytskim:) Mam mały problem... Otóż mam dwa lub trzy odpryski na przedniej szybie w mojej Qpetce. Nie wiem czy to kamienie czy co, w każdym bądź razie rozchodzi mi się o to, czy nie ma jakiegoś magicznego sposobu, żeby to uzupełnić? Czy może nie ma takiego i szybkę trzeba wymienić? Jeśli ktoś coś wie.... Byłabym wdzięczna :)
Źródło: forum.fiat-coupe.pl/viewtopic.php?t=1125